بعدی سه مسائل فورا درباره کتاب موسیقی انجام دهید

یا مثال دیگر مسئله آموزش موسیقی است، اگر مخالفت وجود دارد، پس چرا علناً و رسماً واحدهای تجاری فروش آلات موسیقی داریم؟ در نواک کنسرت که A440 است، (C4) بر اساس زیر و بمی، فرکانسی معادل (۲۶۱٫۶۲۶ هرتز) را داراست. اغلب پیانیست ها در گروه های نوازندگی فعالیت می کنند؛ بنابراین منطقی نیست وسط اجرا تاخیر به وجود آید. Treble Clef یا کلید صدای زیر: c وسط در خط اول افقی زیر خط حامل نوشته میشود. Tenor Clef یا کلید تنور c وسط: در خط چهارم حامل نوشته میشود. در 33 فصل ارایه شده است. به طوری که اصولی ترین و کلی ترین قواعد نظری موسیقی و نیز اصلی ترین قواعد و دانستنیهای موسیقی ایرانی(رسمی، ملی و یا ردیف) را بازگو نموده، از پرداختن به مباحث فوق تخصصی به دور است و می تواند مانند مباحث ریاضی و علوم به راحتی آموخته و حتی تدریس شود. با روزی ۱۰ دقیقه تمرین، طی چند هفته، بخش عمده ای از نت های خطوط حامل را (البته به جز نت های خطوط اضافه) برای دو کلید سل (Treble Clef) و کلید فا (Bass Clef) یاد می گیرید.  Po​st has been generated ​by sahandbook Conte nt Generator​ D᠎em ov᠎ersi on.

کتاب های موسیقی هنرستان

از آنجاکه دامنه تمدّن اسلامی جز عربستان کشورهای بسیاری از جمله مصر، ایران، هند و آفریقا را دربرمیگرفت، موسیقی اسلامی نیز با تنوّع و گوناگونی روبهرو بودهاست. به قول یکی از اساتیدم: «بخوان و برو جلو! نت های هر دست را به صورت جدا تمرین کنید ولی همیشه آن یکی دست را پیش از رسیدن به قسمت مربوطه آماده کنید. یکی از مهمترین منابع اختصاصی کنکور هنر، درک عمومی هنر است. بدیهی است دین و مذهب تخصص اصلی علامه جعفری است اما بررسی ماهیت موسیقی در این کتاب عمدتاً فقط از دو دیدگاه فلسفی و روانی صورت پذیرفته و نگارنده خود بر این گزینش آگاهانه تصریح دارد. گفتنی است که اطلاعات موسیقایی کتاب کاملا مطابق با اسلوب علمی آموزش موسیقی است و سخن بی اعتبار و غیرعلمی در آن راه ندارد. یادگیری خواندن و نواختن نت های موسیقی ممکن است در ابتدا با کندی صورت گیرد. پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد رشته موسیقی محدود است.

هفت ترفند شگفت‌انگیز برای استفاده از کتاب موسیقی خود

موسیو لومر با استفاده از شناختش از موسیقی غربی موسیقی ایرانی را سنجیده و مکتوب کرده بود و همین اقدام باعث شد کارش درست از آب درنیاید. با استفاده از این کتاب هنرجویان میتوانند تا حد لازم مهارت خود را در تستزنی برای در خلاقیت موسیقی افزایش دهند. در بیشتر آهنگ ها از همان گام های شناخته شده استفاده می شود که چه بسا ممکن است بلد باشید ولی به خاطرِ تمرینِ کم تشخیص ندهید. خرید کتاب موسیقی از دیدگاه فلسفی و روانی. اما به مانند خواندن و نوشتن بعد از مدتی جزئی از وجود شما خواهد شد و خواهید توانست نت های موسیقی را بدون فکر کردن بخوانید و فقط روی نواختن خود متمرکز شوید. چنین قطعاتی را می توانید در کتاب هایی از Lin Ling-Ling و Boris Belin پیدا کنید. در این روش، دانش آموز وادار می شود به جای به یاد آوردنِ نامِ نت به شکل آن توجه کند و ناخودآگاه ارتباط جایگاه نت روی خطوط حامل با کلید معادل روی پیانو را تشخیص دهد. بعد از حفظ کردن نامِ نت ها و جایگاهشان روی خطوط حامل، باید آن ها را به صورت بصری یاد بگیرید؛ طوری که به محض دیدن هر نت، نامش را به خاطر آورید.

با استفاده از آن هنرجو میتواند سوالاتی که پاسخ گنگی دارند را به درستی بفهمد و در حل آن مشکلی نداشته باشد. یاد بگیرید چگونه مکان C وسط را در پیانو و یا در اندازههای مختلف از صفحه کلید بیابید. مثلاً بعضی از آن ها شارپ یا فلت هستند. Alto Clef یا کلید آلتو c وسط: در خط سوم حامل نوشته میشود. Bass Clef یا کلید باس c وسط: در خط اول افق بالای حامل نوشته میشود. اگر علامت -3 روی دایره قرار گیرد به این معناست که مضراب چپ روی دو نت زیرتر نسبت به نتهای اصلی اجرا میشود. در اجرای پیانو، C میانه به عنوان یک حد تقریبی بین نتهای چپ (نتهای باس) و نتهای سمت راست (نتهای سه گانه) عمل میکند. زندگینامه شکیرا شکیرا در سال 1977 میلادی زاده شد. خانم شاکرین این بخش از تحقیقش را ترجمه کرده و در دوران اقامتش در کشور هلند، با دانشگاه آمستردام و انجمن اتنوموزیکولوژی کشور هلند در مورد این تحقیق مکاتبات و مباحث متعدد داشته و کتابش را در سال 83 در هلند به ثبت رسانده این مطلب است. پیستون، از نظر تحلیلی و اشتور، از نظر روش کاربردی مورد توجه ویژهی نویسنده بودهاند.

دیدگاهتان را بنویسید