باید فهرست انواع نمای خشک شبکه‌ها

در این روش جهت نصب سنگ و یا سرامیک بر روی دیوار، ابتدا زیرسازی لازم در صورت نیاز بوسیله شاسی کشی اجرا می شود. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. از سوی دیگر، نمای کلاسیک احساس عظمت را برای ساکنان و افرادی که از بیرون آن را تماشا می کنند به ارمغان می آورد. معماران نباید نمای ساختمان را شلوغ و نامنظم کنند، در واقع زیبایی و جلوه خاص نمای ساختمان های آجری در سادگی و هم خوانی آن با دیگر مصالح به کار رفته نهفته است. بر اساس سبکهای استفاده شده در نمای خشک، متریال متفاوتی می توان در آن به کار برد. Post w​as generated by behsaznama C᠎ontent ​Ge nera tor DE​MO!

دتایل اجرای نمای خشک

قابلیت تعویض یا تعمیر نما: اگر قسمتی از نمای خشک آسیب ببینند می توان به راحتی آن قسمت را باز کرد و آن را تعمیر و یا به کل تعویض نمود. در صورتی که قابلیت تعمیر وجود داشت، می توان آسیب آن ناحیه را برطرف کرد و یا در صورت غیر قابل تعمیر بودن، آن قسمت را به طور کامل با قطعه ای جدید تعویض کرد. 4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. در روش پنهان علاوه بر مقاطع آهنی مقاطع آلمینیومی نیز در زیرسازی سرامیک به کار می رود و به همین دلیل است که هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به روش پنهان نسبت به روش نمایان دارای هزینه بالاتری است. همچنین، اگر قطعه ای آسیب ببیند و یا نیاز به جایگزین شدن پیدا کند این کار به راحتی صورت می گیرد. پس از اتمام زیرسازی فلزی، به دو روش می توان ترمووود را به زیرسازی متصل نمود.

تاسیس گردید و با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا شروع به فعالیت نمود. تلفیق نمای آجری سنتی با نمای آجری مدرن و ایجاد نمایی خاص و در عین حال جذاب امروزه به یک دغدغه و حتی می توان گفت چالش روبرو شده است. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. همه این لایه ها به کمک سازه هایی از جنس فولاد و آلومینیوم به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. اگر شما تنها به دنبال ساخت نمایی خاص و چشمگیر هستید، باید بدانید که زیبایی ساختمان ها به رعایت اصول و الزامات در طراحی و اجرای نماهای اجری وابسته است. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می گردند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طرز قابل توجهی افزایش می یابد. معماران و انبوه سازانی که سرعت و زمان اجرای پروژه های ساختمانی، برای آن ها در اولویت قرار دارد، اجرای سیستم آجر نمای خشک بهترین انتخاب برای آن ها می باشد.

هر چه نما ساده تر طراحی شود، عناصر به کار رفته تأثیر بیشتری بر ساختار و زیبایی نمای کلی آن ساختمان خواهد داشت. این درحالی است که انواع نمای خشک آجرنما را میتوان در قالبهایی که برای آن تنظیم شده به صورت خیلی سریع چید و در نمای ساختمان به کار گرفت. علاوه بر آن نوع کاربری ساختمان اعم از تجاری، اداری و مسکونی بودن بسیار در انتخاب نوع و رنگ آجر نمای سنتی دخیل است. در ساخت و ساز نمای ساختمان ها میتوان از مصالح آجری مختلف، مانند آجرهای نسوز، آجرنمای شیلی، آجرنمای خشک، آجرنمای تایل، آجرهای رنگدانه دار و… یکی از این گونه سیستمهای نمای ساختمان، سیستمهای نمای تهویه دار است. اجرای هر کدام از این مصالح به عنوان نمای ساختمان مزایا و معایب متفاوتی دارد، اما نکته بسیار مهمی که در اجرای تمامی این مصالح باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت مصالح مصرفی است. فضاهای خالی که بین نما و عایق قرار دارد، بهترین عایق حرارتی به حساب میآید و نقش زیادی در کاهش اتلاف انرژی دارد. 2.عدم نیاز به کارگر حرفه ای جهت نصب : اجرای سیتم نمای خشک در ابتدا نیاز به مطالعات مهندسی دارد و به غیر از مهندسین ناظر پروژه، پرسنل اجرایی دیگر می توانند کارگران ساده آموزش دیده باشند.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید