انواع اجرای نمای خشک بهتر از ست گودین انجام دهید

مجموعه اصول اجرا و طراحی نماها به کمک آجر به شرح زیر خواهد بود. مالکان و سازندگان بناها، جهت به وجود آوردن و آفرینش شکیلترین نماها در طرقهای گوناگون، آجر نما استفاده میکنند. در نهایت با وجود محدودیت ها و مشکلات اجرایی از این دست، نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان به وجود آمد. ولی از معایب آن افزایش وزن نما نمای ساختمان است. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … این به معنای آن نیست که نما به یک شکل طراحی و اجرا شود، بلکه در اجرای بخش های گوناگون ساختمان، از یک فرم کلی استفاده شود. Th​is post was w᠎ri᠎tt​en wi᠎th behsaznama Content Gen erator DEMO!

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

آجر نمای انتخاب شده در طراحی نمای بیرونی ساختمانها، چه در تکرار یک فرم حجمی یا جزییات اجرای آن، باید طرح اصلی و اصالت نما را مشخص کند. سرامیک خشک نما سرامیک خشکه نمای سرامیک خشک نصب سرامیک خشک اجرای سرامیک خشک نحوه اجرای سرامیک خشک اجرای سرامیک خشک در نما فروش سرامیک خشک فروش سرامیک پرسلان نمای شیشه ای نمای شیشه ای ساختمان نمای شیشه ای کرتین وال نمای شیشه ای اسپایدر نمای شیشه ای لامل نمای شیشه ای اسپایدری نمای شیشه ای در ساختمان نمای شیشه ای فریم لس نمای شیشه ای فرم لس نمای شیشه ای کرتن وال نمای شیشه ای یو چنل سنگ خشک نمای خشک با سنگ سنگ خشکه چین سنگ خشکه چینی نمای سنگ خشک نصب سنگ خشک سنگ نما خشکه چینی اجرای سنگ خشک سنگ نما خشک سنگ کاری خشک دتایل سنگ خشک اجرای نمای سنگی خشک خشکه چینی سنگ نما نمای کامپوزیت نمای کامپوزیت چیست؟ در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می گردند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طرز قابل توجهی افزایش می یابد. کاربرد آن در ساخت ساختمانها هنوز پابرجا به نظر میرسد.

اتصالات نمای خشک

برای ساخت دوغاب از ماسه شسته با ضریب نرمی متوسط و سیمان با عیار ۴۰۰ کیلوگرم در مترمکعب استفاده میشود. همانطور که از نام آن مشخص است در ساخت این محصول یک لایه لعاب بر روی آن قرار می گیرد که منجر به افزایش مقاومت آن میشود. این محصول در نما و دیوار چینی بهکار میرود و ساختار آن از خاک رس است. ساختار اصلی آجر شیل، خاک شیل است که نوعی سنگ رسوبی آسیاب شده با ترکیب کانی رس با ذرات و کانی­ های دیگر تشکیل شده است. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. معین کردن مکان قرار گرفتن پنجرهها و هماهنگی ریتم آنها با سایر قسمتها، از مواردی است که باید در ارتباط با طراحی نمای ساختمانها، معمارها به آن توجه کنند. آجرنما عایق صوتی مانع درز کردن و نشت کردن انرژی به صورت صوت و حرارت و دما میشود.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

آفرینش نماهای شفاف به معنی به کارگیری پنجرهها در نماهای آجرنما است. به عنوان مثال مدتی است نماهای با سبک رومی در بازار روی نوار مد آمده است. اجرای نمای کرتین وال، یکی از مدرن ترین نماهای مدرن در معماری ساختمان های امروزی می باشد. نمای خشک سنگ یکی دیگر از محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است که بدون استفاده از ملات سیمانی و دوغاب و تنها با به کارگیری پیچ و مهره فلزی قابل اجرا است. برای اتصال خشک سنگ به دیوار نما به بست سنگ نما یا اسکوپ سنگ ، میخ ، پیچ و در صورت لزوم تکیه گاه برای پشتیبانی و نصب اسکوپ سنگ و تیوب پلاستیکی محافظ نیاز است. یکی از انواع آجر نما، آجر لفتون است که در نمای ساختمانها بهکار میرود. 3.سرعت اجرای بالا :در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می شوند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست ، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید