اطلاعات تکان دهنده درباره نمای خشک Exposur

به همین دلیل در مواردی که به استحکام بالاتری در اجرای نما نیاز باشد، از میلگرد استفاده میشود. حتما پیش از انجام زیرسازی، از نقشهای که توسط مهندس معمار طراحی شده است، استفاده شود. با حضور بیش از هفت هزار معمار در این مجموعه، تیمهای معماری و طراحان خلاق، مخصوص پروژه شما طرح ارسال خواهند کرد تا با دیدن انواع پلان و نما، تنوع در طرح و مصالح و ایجاد کیفیت فضاییهای مختلف، طرح مطلوب خود را انتخاب کنید. در ادامه به برخی از انواع زیرسازی اشاره خواهیم کرد. بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. بنابراین باید حتما اتصالات پیچ، پرچ، جوشکاری و نوع مصالح مورد استفاده به دقت کنترل شود. در این نوع شاسی کشی، از المانهای افقی و عمودی فلزی برای نگهداری استفاده میشود و نیازی به ملات ندارد. نام خشک برای این نوع زیرسازی به دلیل عدم استفاده از دوغاب و ملات برای نگهداری در پشت نما است. با توجه به کاربرد این نوع نمای مدرن در اقلیمهای مختلف آب و هوایی، از مصالح گوناگونی در آن استفاده میشود.

نمای چوبی ازجمله زیباترین نماهای ساختمانی است.

آب و هوای گرم و خشک سبب می شود تا بتن نگهدارنده سنگ پس از مدتی تابش نور خورشید، حالت چسبندگی خود را از دست داده و بیفتد! وجود این قوسها در نمای رومی موجب شده تا زیرسازی آن کمی دشوار شده و نیاز به تخصص داشته باشد. همخوانی داشته باشد مهم است و نیاز به مطالعات مهندسی دارد. نمای چوبی ازجمله زیباترین نماهای ساختمانی است. اجرای نمای سنگ ، به دو روش نصب تر و نصب خشک صورت می گیرد. تا زیرسازی اصولی صورت گیرد. به سبب این روند تمایزی از عملکردها ، یک فضای خالی (cavity) ما بین پوشش بیرونی نما و استراکچر به وجود آمد و بدین ترتیب دیگر نیازی نبود تا نمای ساختمان بارهای سازه ای را نیز تحمل نماید و فقط مجبور بود تا تحمل بار اجزای سبک را بر عهده گیرد بدون آن که نیازی باشد تا تقاضای تحمل بارهای مرده و یا زنده ساختمان را پاسخ دهد.  Th is w as c᠎reated by G​SA C​on᠎tent G​en er ator DEMO!

بدین صورت که از جمله مهم ترین این فاکتورها می توان به مقاومت و استحکام و کیفیت و زیبایی و میزان بودجه ای که برای اجرای نما در نظر گرفته می شود، اشاره نمود. اندازه حفره ها حداقل ۲ میلیمتر باشد، عمق و ضخامت سوراخ ها باید متناسب با بست و پیچ در نظر گرفته شود. در زیرسازی خشک نمای آجری، از قطعات فلزی مانند ریل، پیچ و انواع پروفیل فولادی استفاده میشود. نکته : بهترین زمان برای پیچ رولپلاک سنگ نما ۲ تا ۴ سال بعد از نماسازی ساختمان میباشد. مزایایی نظیر کاهش زمان عملیات نصب، سبک و کم حجم بودن مصالح و مقاومت در برابر زلزله و بالاتر بردن سطح کیفی کار، تنها بخشی از این مزیتها هستند. این سرامیک ها بسیار کم لک می گیرند و به همین دلیل نیازی نیست آنها را زیاد شستشو دهید. مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب، تمیز کاری و نگهداری آسان، سرامیک کاری و اجرای سرامیک طرح سنگ در دیوار راهرو، آشپزخانه، تراس و سرویس بهداشتی را به اندازه دیگر قسمتها مناسب کرده است. آهن کشی نمای ساختمان اگر به درستی انجام نشود، علاوه بر این که ظاهر کار را خراب میکند، بر روی میزان استحکام و دوام نما نیز تاثیرگذار است.

نحوه To turn نمای سنگ شما از صفر به قهرمان

برقی کردن حرکت این نماها نیز قابل انجام است. عملیات تراز کردن باید با دقت بالا و تحت کنترل مهندس مربوطه انجام شود. در انتخاب مصالح باید دقت لازم را به خرج داد. میلگرد در نما، برای نگهداری و اتصال رابیتس به کار میرود و در حالت کلی نقش استحکام بخشی در شاسی کشی را بر عهده دارد. مانند همۀ نماهای ساختمان، اسپایدر نیز مزایا و معایبی دارد که استفاده از آن را در شرایط خاص محدود میکند. در استفاده از میلگرد در شاسی کشی ساختمان، باید به این نکته توجه داشت که هزینهها متاثر از قیمت میلگرد، ممکن است بالا برود. در شاسی کشی نمای سنگی حتما باید وزن بالای سنگ را مورد توجه قرار داد. اما هر اندازه اي که ميزان سطوح بازشو بيشتر باشد، شما مجبور هستيد ميزان مصالحي را که براي زير سازي استفاده مي کنيد را افزايش دهيد، در نتيجه مجبور هستيد هزينه زياد را براي اجراي نماي و مصالح آن پرداخت کنيد. تا زیرسازی، استحکام کافی را داشته باشد. منبع عکس: kurtulusmuzesi.comدر سرزمینی که امروزه شهر اسکیشهیر در آن واقع شده است، بین سالهای ۷۵۰۰ تا ۵۷۰۰ قبل از میلاد، اولین سکونتگاه انسانها در قلمروی ترکیه امروزی پیدا شد. حاصل این همه، سیستمهای مدرن نماسازی و اجرای آن در ساختمانهایی با جلوههای امروزی و مدرن گشت که امروزه شاهد آن هستیم.

سرامیک نمای خشک

​This con tent has ​be en g​ener᠎at᠎ed by behsaznama Conte​nt Genera​tor  DEMO!

دتایل اجرای نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه اجرای نمای سنگ خشک.

دیدگاهتان را بنویسید