استدلال های خلاص شدن از اجرای نمای خشک

اجرای هر کدام از این مصالح به عنوان نمای ساختمان مزایا و معایب متفاوتی دارد، اما نکته بسیار مهمی که در اجرای تمامی این مصالح باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت مصالح مصرفی است. استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب و با کیفیت، ارتباط مستقیمی با استحکام و پایداری طولانی مدت ساختمانها و نمایان شدن نما دارد. بدین معنا که جهت زیرسازی نماهای چوبی نمیتوان از پروفیل نبشی استفاده نمود و نیازی به رابیتس نخواهد بود. در این سیستم با استفاده از پروفیل های قوطی از جنس آلومینیوم از حجم زیر سازی آهنی کاسته شده است و نگرانی ناشی از خوردگی و زنگ زدگی آهن تا حد زیادی برطرف شده و با بکارگیری براکت های آهنی جدید طراحی شده در بخش تحقیق و توسعه ی مجموعه ی سورین، ضمن بالا رفتن سرعت اجرا دقت و کیفیت بالایی نیز فراهم می گردد. نحوه زیر سازی نمای خشک سرامیک : منظور از زیرسازی نما ایجاد بستری مناسب جهت اجرای نما می باشد. اجرای این نوع روش برای نصب آجرنما ساده تر از روش دوغابی است ولی هنگام انجام کار روی مصالح کثیف کاری بیشتری می شود. نمای خشک در ساختمان سازی های مدرن مزیت های متعددی به دنبال دارد که شناخت آنها موجب می شود تا افراد در هنگام انتخاب مصالح برای نما و روش های اجرایی آنها بهترین تصمیمات نما را بگیرد.  Conte nt was c᠎reat᠎ed with GS A Cont en​t Genera tor DEMO.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

با تکمیل شدن خط افقی و تراز مورد نیاز جهت شاسی کشی، پروفیلهای افقی و عمودی را با توجه به نقشه اجرایی مورد نظر، نصب و جوشکاری می نمایند و پس از آن، در صورت نیاز به نصب توری رابیتس، زیرسازی آن (بطور معمول به کمک میلگرد) انجام شده و توری های رابیتس را توسط سیم های مفتولی گالوانیزه به آن شاسی کشی خواهند بست. پس از مشخص شدن نوع نما و مصالح آن، مهندسین طراح باید اقدام به تهیه نقشه های فاز۲ شاسی کشی نمایند که این مرحله باید با توجه به جزئیات اجرایی سازه و با برداشت دقیق از شرایط موجود صورت پذیرد. زیرسازی نما ، بخشی از مرحله اجرایی نما می باشد که جهت ایجاد سطحی صاف در زیر نازک کاری نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در صورت تمایل میتوانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و شما را بیشتر با خدمات “طرح تو طرح” آشنا کنند. قبل از هر گونه اقدامی جهت زیر سازی نما، باید نوع مصالح مورد نیاز آن را با توجه به مصالح نازک کاری مورد نظر انتخاب نمود.

من نمی خواهم این زمان زیادی را صرف اجرای نمای خشک کنم. در مورد شما چطور؟

۶۰ با فاصله ۵۰ سانتیمتر و عمود بر جهت نصب چوبهای نما استفاده نمود.درصورت سنگی بودن نما بخصوص نماهای با سبک کلاسیک بدلیل وزن بالای نما، جوشکاری ها را باید به دقت کنترل نمود. در شاسی کشی نمای سنگی به دلیل اینکه وزن سنگ بالا است، بهتر است که در انتخاب اتصالات و نوع پروفیل و … در نقشه های فاز ۲ زیرسازی نما، تمامی مقاطع و مشخصات آنها، ضخامت و ابعاد پلیت ها، محل اتصال اصلی شاسی کشی به سازه اصلی، نوع و ابعاد جوش مورد نیاز آنها نیز مشخص خواهد شد. زیرا هنگام بارندگی آب به داخل نما نفوذ پیدا نکند.چسپ ها از رسیدن آب به دیوار اصلی ممانعت می کنند. در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. اجرای نمای سرامیکی با استفاده از ملات و اجرای نمای سرامیک به صورت خشک. خوب پخته شده باشد و پس از برخورد آجرها به هم صدای زنگ ایجاد شود. پس از نصب توری های رابیتس روی آن را باید بوسیله یک لایه ملات خمیری سیمانی (سیمان و پودر سنگ) پوشاند تا میزان چسبندگی ملات نهایی با زیرسازی به میزان کافی افزایش یابد.

قیمت پودر بندکشی آجر در آجر آنلاین بر اساس درب کارخانه محاسبه شده و امکان ارسال به سراسر کشور نیز وجود دارد. استاد کار آجر نما باید توانایی خواندن نقشه های نما را داشته باشد تا هیچ ابهامی در روند کار پیش نیاید. برخلاف آجر نمای قزاقی که ظاهری سنتی دارد؛ آجر نمای شیل برای ساختمان­ های مدرن مناسب است. نکته كم اهميت دیگر رعایت اصول طراحی فضاهای عمومی و خصوصی است که مدل سازي آرشیتک ، ميخوش به مقصد رعایت آنهاست . نکته دیگر در طراحی نمای ساختمان تلفیق فرم و عملکرد است. مقاومت حرارتی انواع موجود در بازار کمتر از ۰٫۲ متر مربع وات بر کلوين است که مقاومت کمی محسوب شده و به تنهایی نمی تواند الزامات مبحث ۱۹ را پاسخگو باشد. مقاومت زیاد: نمای خشک در برابر شرایط آب و هوایی سخت، مقاومت زیادی دارد و در مقابل باد و باران کاملا مقاوم است. زمان خشک شدن رنگ نمای ساختمان آکریلیک به شدت تحت تأثیر شرایط آب و هوایی محیط بالاخص دمای آن است. برای بهدست آوردن نتایج بهتر میتوانید با شرکتهای دست اندرکار این نوع سازهها هماهنگی نموده و بهترین گزینه را برای شرایط موجود، انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید