اجرای نمای خشک – هرگز پایان می‌یابد، به جز…

نماهای خشک از لایههای متعددی تشکیل میشوند که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی، تهویه پزیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. معمولاً در نمای خشک مصالحی که قرار است پوسته ساختمان را تشکیل دهند, باید از دیواره اصلی فاصله داشته باشند. طراحی بخش شاخص نما، باید به نحوی صورت گیرد که در عین ایجاد تمایز و برجستگی با سایر بخش ها، همخوانی و تناسب آن با فرم کلی نما حفظ شود. اگر اجرای این سنگ ها بر روی نما به شکل دقیق صورت بگیرد، یک نمای کاملا صاف و یکدست ایجاد می گردد. در شهر اصفهان مراکز متعددی در زمینه اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند, مجموعه اسپرلوس یکی از معتبرترین این مراکز شناخته می شود. چرا که تعداد افرادی که طرفدار نمایی مدرن و کلاسیک در کنار هم می باشند رو به افزایش است. جزئیات نما که شامل تعداد و اندازه پنجره ها می شود, کلیک هر چقدر که کمتر باشد هزینه های کمتری هم ایجاد می کند. برای مناطق مرطوب یا بارانی ساخت زیرسازی از پروفیل های فلزی توصیه می شود. ضمن اینکه در روش خشک نماسازی، امکان بازیافت مصالح پس از گذشت عمر مفید نما وجود دارد و اسکوپ های نصب و زیرسازی فلزی نیز قابل بازیافت و استفاده مجدد خواهند بود. Th is conte᠎nt has ​been cre ated ᠎by behsaznama Cont᠎en​t ᠎Genera​tor ᠎DEMO!

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

در پایان قابل ذکر می باشد که شرکت رونین پارس به پشتوانه سال ها تلاش و تحقیق خویش، این توانایی را کاملاً داراست که با اطمینان اعلام نماید که طراحی و ساخت اسکوپ های جدید و روش های مدرن را جهت هر پروژه با توجه به شرایط و مشخصات همان پروژه طراحی، انتخاب و پیشنهاد نماید. معمولا این روش در ساختمان هایی که تراز نیستند کاربرد دارد زیرا استفاده از ملات سیمان در نمای ساختمان آجر باعث پوشاندن عیوب موجود در نما می شود. اتصالات در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. در شرایط آب و هوایی سخت مانند باد و باران مقاوم بوده و امکان سقوط مصالح به صفر نزدیک است. تهیه مواد لازم مانند بست و پین با متریال های فولاد ضد زنگ ضرورت دارد. در طراحی نما در سیستمهای نمای خشک غیر نمایان یا نامشهود پس از نصب نما بست های به کار رفته مشاهده نمی شود در حقیقت پیش از آنکه نما نصب شود روی سطح رویه عملیاتی صورت میگیرد که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در لبه های روی یا پشت باشند.

7 اجرای نمای خشک غیر سنتی استراتژی‌ها که می‌تواند باشد برخلاف هر You’ve got Ever Seen. عالی وجود دارد.

سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها ، پس از نصب نما قابل مشاهده نمیباشند. تنوع متریال برای اجرای نمای خشک بسیار گسترده است و از مصالحی مانند: انواع سنگ, آجر, چوب,فلز, کامپوزیت,شیشه و موارد دیگر می توان استفاده نمود. یکی از ابتکارات مهمی که در این مسیر پیدا شده, اجرای نمای خشک است. میزان برشکاری با توجه به انتخاب قطعات سنگ و نوع اجرای نما, تغییر پیدا می کند. به همین دلیل اجرای یک نمای زیبا و کاربردی برای ساختمان بسیار مهم خواهد بود. در ساختمان های بزرگ که سطح نمای آنها زیاد است, نمی توان از سنگ های کوچک استفاده کرد. بتن یک ماده ساختمانی کامپوزیت است که الزام خاصی در تهیه طرح اختلاط آن وجود ندارد و بسته به شرایط منطقه میتواند فرق کند اما طرح اختلاط معمول که از سیمان معمولا پرتلند و مواد افزودنی مانند خاکستر بادی، سیمان سرباره، سنگدانه (یک سنگدانه اصلی از شن یا سنگ های خرد شده مانند سنگ آهک یا گرانیت به اضافه ریزدانه مانند ماسه)، آب، الیاف و مواد افزودنی شیمیایی تشکیل میشود. در طی تحقیقات اثر الیاف بر مقاومت خمش بتن بسیار موفقیتآمیز بوده و اثر شگفتانگیزی داشته است.

چرا قیمت اجرای نمای سنگ خشک یک تاکتیک است نه یک استراتژی

این نوع از مصالح از سهولت نصب، انعطافپذیری و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین جزء مصالح نسوز به شمار میروند. مجموعه اسپرلوس به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد , پس خیال افراد از این لحاظ هم راحت است. در صورت نیاز به دریافت مناسب ترین قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید,تا بتوانید خدمات خوب و حرفه ای دریافت نمایید. بهتر است برای اجرای دقیق از گوشه سمت چپ یا راست دیوار آغاز به سوراخ کردن نمایید. نماهای سنگی انواع مختلفی دارد در ساختمانهایی با سطح بلند مرتبه استفاده از قطعات کوچک سنگ زمان زیادی می برد.برای استفاده از قطعات بزرگ سنگ باید از روشی مطمئن استفاده کرد .اجرای نمای سنگی خشک در مقایسه با روش اجرای دوغاب روشی مطمئن تر می باشد .درانجام این روش سطح نما تراز شده است واین روش اجرای دقیق تری نسبت به روش دوغاب واسکوپ دارد .در روش اجرای نمای سنگ با دوغاب واسکوپ ناترازی هایی در سطح کار وجوددارد که بیشتر دیده می شود. بسیاری از مهندسان و کارفرمایان کرتین وال را به عنوان یک نمای خشک در ساختمانها به کار میبرند. برای انجام این کار میبایست از رنگهایی که در مقابل شرایط جوی نظیر برف و باران مقاوم هستند، استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید