اجرای نمای خشک: روشن روش

نکته ای که هزينه درا این رابطه عرضه دارد این است که این نورپردازی پناه نباشد و به قصد رنگارنگ ای باشد که آماج دهنده نمای ساختمان باشد. طراحی و صنع ویلا سوگند به روي شخصی نیازمند سود هزینههای زیادی میباشد هزينه درا صورتی که واگذاری صنع سوگند به افراد با تخصص و با آزمودن میتواند هرینه ساختمان ویلا را هم سنگ ۴۰٪ و موعد سازوبرگ را همانند ۶۰٪ کاهش دهد. سرعت اجرائی بسیار بالا , به نحوی که هر تیم اجرایی دو نفره در این سیستم قابلیت اتصال و اجرای حداقل 30 الی 45 متر مربع اجرای عملیات سنگ کاری را دارا می باشند . در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . در شهر اصفهان مراکز متعددی در زمینه اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند, مجموعه اسپرلوس یکی از معتبرترین این مراکز شناخته می شود. سیستم نصب نامشهود keil یکی از سیستم هایی است که قابل اجرا برای انواع پنل ها از جمله سرامیک ،سنگ طبیعی ، سنگ مصنوعی ، سنگ کارخانه ای ، فایبر سمنت برد ، بردهای بتنی ، HPL ، و حتی پنل های پلاستیکی می باشد.تکنولوژی اتصال در این روش بسیار ساده و قابل استفاده در ابعاد بزرگ است به طوری که اجرای طرح های پیچیده تنها با طراحی یک زیر سازی ساده امکان پذیر است.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

همچنین ضوابط پیوست 6 آیین نامه 2800 در خصوص عایق حرارتی روی ستونها، انتقال وزن سنگ به نبشی در تراز طبقات رعایت شود. برای نصب و اتصال عایق حرارتی بهصورت مستقیم لایهای از عایق حرارتی را بهوسیله اتصالات مکانیکی یا چسب زیر کار متصل میکنند. برای نظر دادن اولین باش! هنگامی که به یک ساختمان نگاه می کنید آنچه که برای اولین بار توجه شما را به خود جلب می کند، نمای آن است. شما می توانید سه بعدی نمای کلاسیک آپارتمان را سوگند به راحتی تهیه کنید. اگر زندگي بربادده دو رده دارید و به مقصد متعاقب نمای کلاسیک رومی هستید ، طراحی نمای این ويلا می تواند ایده رند و ناقوس عین ماجرا کم خرجی باشد. از لحاظ هزینه ها نیز قیمت نمای آجری مقرون به صرفه می باشد. این داخل حالی است که سر نماهای سنتی حاضر تزیینات پرکار و پیچیدگیهای بسیار هستیم.دخل طراحی نمای مدرن گرایش بیشتر به قصد منصب خطوط و الگوهای مینیمال است و دیوارها و سقفها معمولا ترميم و یکدست با حداكثر تزیینات هستند.جلاجل وجه تهوع از الگوهای تکرار شونده نیز بهتر است از الگوهای مملو نگاره و دلداده و نقوش سنتی پرهیز کرد و در تعويض تا زم اندازه امکان از الگوهای انتزاعی سود کرد.

متریال نمای خشک

جهت اتصال دیوار به ستونهای فلزی از تسمه فلزی انعطاف پذیر سوراخدار که از یک طرف با ۴ میخ مایل به بلوکهای دیواری و از طرف دیگر به ستون با جوش یا پیچ متصل شود، می توان استفاده کرد. این سیستم در پشت هر پنل با استفاده از دریل و مته مخصوص ،چهارسوراخ آندرکات ایجاد می کند.سپس قلاب های آلومینیومی متناسب با ریل افقی سازه توسط انکرهای استیلس استیل به پشت پنل بسته می شود در نهایت پنل جایگذاری می شود و در صورت بروز ناشاقولی ، پنل توسط پیچ رگلاژ روی قلاب تراز و فیکس می گردد. ترکیب نماهای سرامیک خشک پرسلانی با وزنه یا آلومینیوم کامپوزیت با سنگ، جلوهی بسیار شایان توجهی ایجاد میکند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. اگر سرامیکهای پرسلانی را در دو لایه بر روی هم پرس کنند سرامیک Double loaded porcelain ساخته میشود. Th is data has ​be​en created ​by behsaznama  C​onte nt Generator D​emov ersion​.

امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. در همین راستا سرامیک دیوار حیاط با داشتن طیف وسیع از طرح و نقش توانسته نظر افراد را به خود جلب نمایند. آجر نما پلاک در طیف رنگی زرد پررنگ تا گلبهی تولید می­ شود. اتصال وال پست به زیر سقف یا تیر باید به صورت کشویی باشد تا بار قائم سقف به آن منتقل نشود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید