اجرای نمای خشک اسرار فاش شد

توجه به اين ويژگي به خصوص براي ساختمان¬هايي که در شهرهاي بزرگ صنعتي و تجاري و يا در کنار مسير گذراصلي واقع شده¬اند از اهمييت ويژه¬اي برخوردار مي¬باشد. در واقع میتوان گفت نمای یک ساختمان حالتی کلی از فرد مالک یا طراح آن را به ما نشان میدهد. دانستن این خصوصیات و نقاط قوت و ضعف هر یک از مواد موجود می تواند در انتخاب بهترین متریال برای طراحی نما موثر باشد. مواد زیادی برای طراحی نمای ساختمان وجود دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی های مختلفی هستند. نمای ساختمان در قالب یک پوسته که با هدف محافظت از فضاهای داخلی و زیبایی بنا تعریف می شود که با توجه به اقلیم منطقه ای، سهولت دسترسی به مصالح بومی، سلیقه طراح و توجه به بودجه اختصاص یا فته به پروژه با مصالح مختلف طراحی و اجرا می شود. انتخاب متریال نمای ساختمان مناسب برای طراحی نما عوامل مختلفی را شامل می شود. با بانیان نما مبنا مجری طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن همراه باشید تا به طور کامل با متریال نمای ساختمان آشنا شوید. در زمان سرما و یخبندان به هیچ عنوان نباید عملیات سنگ کاری صورت گیرد. در نمای ساختمان نباید از ملات سفت وخشک استفاده نمود.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

ضخامت در سنگ ها نباید کمتر از 1ونیم سانتی متر و بیشتر از 2 سانتی متر باشند. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر مسائل آب و هوایی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. برای اینکه از این موارد جلوگیری کنید بهتر است که از مجموعه کاژه مشاوره های لازم را دریافت کرده و از آن ها کمک بخواهید. برای اینکه از مشکلات متعدد در اجرای نمای سنگ ساختمان جلوگیری کنید باید با رایج ترین مشکلات موجود به خوبی آشنا شوید. اجرای نمای خشک یک روش جدید است که مزیتهای زیادی به همراه دارد و بسیاری از مشکلات موجود در نماسازی سنتی را برطرف کرده است. اولین موردی که در مورد یک ساختمان به ذهن متبادر می گردد چیست؟ تنها انجام نماهای آجری و خشک این امکان را ندارند که جذابیت و مطلوبیت مد نظر را به یک بنای شیک و لوکس ببخشد. لازم به ذکر است که این چسب مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و توانایی جذب حرکات ارتعاشی قطعه کارشده (کاشی، آجر و..) و زیرسازی را دارد. از جمله مهمترین این عوامل می توان به زیبایی، مقاومت و هزینه تهیه و اجرای ماده مورد نظر اشاره کرد.

انواع اجرای نمای خشک

این روش در دو نوع مختلف اجرا می گردد . پیچ را در سوراخ قرار داده و میخ را با زاویه ای در آن قرار می دهند که با شکاف ایجاد شده در سنگ مطابقت داشته باشد. این آجرها به چند صورت توپر، دارای حفره و سوراخ و یا به شکل صفحات نازك (پلاك) تولید می شوند. 2- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. این کار باعث می شود که سنگ در جای خود حفظ شده و زیرسازی را انجام منبع داد. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. اجرای نمای کامپوزیت در دو مرحله زیرسازی با پروفیلهای فلزی و نمای اصلی با ورقههای شکل داده شده کامپوزیت میباشد. Th᠎is c ontent has be en do ne with the ᠎help of behsaznama Content᠎ Gen erator DE​MO .

نمای سرامیکی یکی از جدیدترین نمای ساختمان است.

اجرای نمای اسعدی در تبریز به مدیریت آقای اسعدی در تبریز آماده ارائه تمامی خدمات زیبایی به شما عزیزان میباشد. در هنگام اجرا حتما به سایز سنگ ها و به خصوص ضخامت آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. در ساختمان­ ها می شود. در اجرا باید ضخامت های یکسان را مورد استفاده قرار دهید. مکانیزم خشک شدن آن: درمورد میزان مصرف حدود ۲۷۰ گرم بر متر مربع برای یک لایه رنگ به ضخامت ۸۰ میکرون، خشک شدن سطحی۳۰ دقیقه و خشک شدن نسبی ۱ ساعت و رنگآمیزی مجدد ۸ساعت جزء روال کار خواهد بود. استفاده از ضخامت های متفاوت باعث ایجاد اشکالاتی خواهد شد. نمای سرامیکی یکی از جدیدترین نمای ساختمان است. قدیمیترین روش اجرای نمای آجری که از گذشته تا به امروز کاربرد داشته، به وسیله سیمان است. عدم استفاده از سنگ هایی با رنگ تیره بدلیل جذب گرما در هنگام مواجه شدن با نور آفتاب و انتقال دما به دوغاب پشت خود و متعاقباً بدلیل یکسان نبودن ضریب انتقال حرارتی سنگ پلاک و ملات ماسه سیمان، باعث جداشدن ملات ماسه سیمان از سنگ پلاک می گردد. آجر نانو معمولا یک محصولی نیست که از اول خریداری شود، آجر نانو را، معمولا افرادی که ساختمانی را دارند یا در پروژه ساخت و ساز ساختمانی، مشغول هستند و قصد دارند کیفیت و طول عمر مصالح ساختمانی خود را حفظ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید