اجرای نمای خشک آجر – چه چیزی را می‌توانید آموزش دهید از شما منتقدان

در ساختار این سازه از شیشه های لمینت و یا سکوریت با ضخامت و استحکام بالا استفاده می شود. سقف شیشه ای در واقع همان پنجره است که برای نورگیری داخل هر سازه ای تعبیه می شود، منتها محل قرار گیری آن به جای دیوار، روی سقف ساختمان است. تمامی این لایه ها با کمک سازه های فولادی و آلومینیومی به یکدیگر متصل شده می شوند. برروي سطح پشتی این ورق ها مش ريزبافتی وجود دارد که با رزین به ما سه سنگ متصل می شود. اجزای اسپایدر از طریق اتصالات نقطه ای به نمای ساختمان متصل می شود. در سیستم اجرای نمای خشک آجری برای اتصال آجرها به هم از ملات استفاده نمی شود و از اتصالات خاصی چون گیره ها و یراق آلات استفاده می شود. در اجرای نمای سنگی خشک ، قطعات سنگ با استفاده از گیره هایی بر روی پروفیل آلومینیومی افقی نما نصب می شوند. در نصب نمای خشک سنگ ، که به عنوان سیستم مکانیکی اجرای نما نیز عنوان می شود ، از پیچ و مهره فلزی جاسازی شده برای هدف اتصال سنگ به نما استفاده می شود. This da ta has be en cre at᠎ed by G SA​ C onte nt G᠎en erator  DEMO!

فیلم اجرای نمای خشک

از دیگر اجزای تشکیل دهنده نما خشک ساختمان می توان به فضای تهویه اشاره کرد. این سیستم یک سیستم نمای تهویه شونده است که شامل پروفیلهای افقی میباشد که توسط شبکه ای از ریلهای عمودی سر جای خود محکم نگه داشته میشوند.مزایای اجرای نمای خشک چیست؟ در نوع متحرک شما می توانید پنجره را باز کنید تا علاوه بر استفاده از نور بیرون، هوای داخلی نیز از تهویه مناسب بهره مند شود. از نظر نوع قرارگیری در سقف، به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند. در این مقاله به بررسی انواع نمای خشک پرداختیم و مزایا و معایب این نوع نما را با هم بررسی کردیم. همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم نمای خشک در خود دوغاب و ملات سیمانی ندارد و همین امر هزینه های ترمیم و بازسازی آن را کاهش می دهد. با این حال، با توجه به درخواست کارفرما می توان از ورقه های مش کامپوزیت، فولاد و فایبر سمنت نیز استفاده کرد.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

اسپایدر بیشتر در ساختمان های اداری و تجاری به کار می رود و از بیرون با انعکاس نوری که دارد، توجه بسیاری را به خود جلب می کند. رنگ نمای ساختمان جزو پرکاربردترین پوششهای رنگی است که در سال های اخیر به جهت ایجاد یک نمای کلی فوقالعاده جذاب و دیدنی بر روی بسیاری از ساختمان ها مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که می دانید در بازسازی و ساخت یک بنا ، طراحی نما مبحث بسیار پر اهمیت می باشد در واقع طراحی نما یکی از مهمترین و اصلی ترین بخشها در ساختمان سازی به شمار می رود . یکی از مصالح پرکاربرد در نمای ساختمان سنگها هستند. طراحی و اجرای زیبا و اصولی نمای آجری ساختمان ها، با بهره مندی از مصالح آجری مرغوب و با کیفیت، می تواند تأثیر بسزایی در ظاهر شهرها و ذهن افراد بگذارد. نمای خشک آجری یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است.

دیتیل اجرای نمای خشک

آجرهای مورد استفاده در اجرای نمای آجری ، مصالحی هستند که با استفاده از تکنولوژی، ظاهر و زیبایی آنها ارتقا یافته است. همچنین دید گسترده و شفافی که از محیط بیرون می دهد، باعث می شود زمان انتظار در داخل این ساختمان ها از جذابیت آنها محسوب شود. اسکای لایت مانند سایر نماهایی که در آنها از متریال شیشه استفاده می شود، یکی از پرطرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شود. 3.روش نصب آجر نما با چسب: نصب آجر هلندی با چسب یکی از جدیدترین روش های نصب آجرنما و نماکاری در ساختمان است که باید توسط چسب مخصوصی انجام شود. در این صورت باید مصالح انتخاب شده و نحوه ی چیدمان آن ها، توانایی مقاومت در برابر حوادث طبیعی، ضربات، خراشیدگی ها، اشعه ی آفتاب، میزان جذب آب و جا به جایی نسبی وارد بر آن را داشته و پایداری خود را حفظ نماید. طراحی این نما به صورت ورقه های فلزی است که طرح های مختلفی روی آن پانج شده اند و به صورت کامل و یا نیمه، نمای اصلی ساختمان را می پوشانند. اجرای اسپایدر به صورت ورقه های شیشه در سایز و اندازه های یکسان که از طریق اتصالات اسپایدری به هم وصل شده اند، انجام می شود.

نمای خشک چیست

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید