آنچه که Everyone باید آشنایی با اجرای نمای خشک

و مقاومت آن را بالا می برد. استفاده از آجر سنتی علاوه بر اینکه دمده نمی شود، رنگ و بافت با دوام و ماندگاری داشته و قابلیت اجرای آن در طرح ها و انواع آجر چینی دارد و به نوعی از امتیازات برتر این آجر محسوب می شود. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. تولید می شود. طراحی نمای آجری به دلیل بالا بودن تنوع آجرها بسیار مورد استقبال معماران و طراحان نما قرار دارد که می تواند بصورت تک متریال و یا در کنار متریال های دیگر مثل سنگ یا فلز، جلوه زیبایی به ساختمان ببخشد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. نمای ساختمان چیزی فراتر از یک پوشش برای ساختمان است. که با اتصلاتی مثل پیچ و پرچ، کلمپ، رانر و یا انواع پروفیل به بدنه ساختمان متصل می شوند. یک نمای ساده، اگر دارای تنوع بسیار کمی در مصالح به کار رفته در آن باشد، می تواند به مراتب زیباتر از نماهای نامفهوم با مصالح در هم ریخته، پراکنده و متعدد باشد.

شرکت اجرای نمای خشک

همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. بهترین زمان اجرای نمای ساختمان با آجر نمای نسوز در فصل های گرم سال است، زیرا اجرای اجر در فصول سرد باعث یخ زدگی و در نتیجه ایجاد شوره به روی سطوح است. همچنین یکی از عواملی که قیمت نمای خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا کننده است. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. در ادامه نکات مهمی که تیم اجرا کننده باید در زمان اجرای نمای سرامیک خشک بدان توجه کند را بررسی میکنیم. پیشنهاد میکنیم این بخش از مقاله را با دقت بیشتری مطالعه نمایید. دلیل بالا رفتن سرعت و دقت کار در این روش، استفاده از کلیپس­ها بر روی سطح قطعات آلومینیومی است.  Th᠎is da ta h​as been w​ritt en ᠎with the he lp ​of behsaznama᠎ C onte​nt Gen er at᠎or​ Demov er sion!

اولین فاکتور نوع بسته بندی محصول است. یکی دیگر از کاربردهای چسب پلی اورتان برای آب بندی سطوح مختلف و عایق سازی مکانهای در معرض رطوبت است. این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود.

انجام فشارهای فشاری طاقت‌فرسا {به اندازه‌ی کافی} کافی است – این حتی بادوام‌تر انجام اجرای نمای خشک

حتی در مواردی که ساکنین ساختمان تمایل به تغییر نما و تنوع در نمای ساختمان دارند، به راحتی میتوان با تغییر مصالح قبلی، یک نمای جدید برای ساختمان طراحی کرد. پیوستگی مصالح به کار رفته در کل نما باید مشخص باشد، و این بدین معنا نیست که نما به یک شکل طراحی و اجرا شود، بلکه در اجرای قسمت های مختلف ساختمان، از یک فرم کلی بهره گرفته شود. نمای سنگ در ساختمان، از نماهای بسیار پر طرفدار و پر کاربرد می باشد. نوع اول سرامیک مجوف پرسلانی و نوع دوم سرامیک تو پر پرسلانی است که به آن سرامیک فول بادی نیز گفته میشود. اجرای نمای سراميک خشک، به صورت استفاده از زیرساز و پایههای آلومینیومی است و از چسب برای چسباندن قطعات نما استفاده نمیشود. این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کلیک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید