آنچه که زامبی ها می توانند در مورد کتاب های موسیقی به شما آموزش

دریچه ورود به رشته موسیقی در دانشگاه، شرکت در کنکور هنر است و کنکور مستقلی به نام کنکور موسیقی وجود ندارد. اما باید به این نکته توجه داشت که شما با خواندن کتاب های موسیقی شاید تا حدی مطالبی را فرا بگیرید ولی تا زمانی که استاد موسیقی نداشته باشید شاید چیزهایی را به اشتباه برداشت کنید. اگر تریل روی دو نت با فاصله بیشتر از یک درجه اجرا شود به آن ریز دوبل گفته میشود. اگر یک مضراب (معمولا راست) به اول ریز اضافه شود، تک ریز گویند. در این حالت ضربه چپ زینت است و زمان اجرای آن به نت دوم (راست) اضافه میشود. یعنی در هنگام اجرا به راست دوم نزدیکتر اجرا میشود. در این مثال نت دو با فاصله سومش یعنی نت می و یا فاصله چهارمش یعنی نت فا به صورت تریل اجرا میشود. پیشنهاد من به همه این است که درس های هنر را با مطالعه ی کتب درسی آغاز کنند.

كتاب موسيقي هادئة

من از تابستان در آزمونهای کانون ثبتنام کردم و اولین ترازم در آزمون ها ۵۵۰۰ بود. 1. دستاورد شما از شرکت در آزمون های کانون چه بوده است؟ شیوه اجرای نتهای زینتی که با خط اتصال به نت ریز وصل شدهاند (مانند نمونه دوم) آن است که، نت زینت با مضراب راست به سرعت به نت ریز بعد از خود وصل میشود. نت فای خرک نهم زرد (موقعیت اول) با نت فای خرک دوم سفید (موقعیت دوم) نیز همصداست. در پیانو توسط انگشتهای طرفین دست (ابهام و خنصر) یک فاصله هنگام (اکتاو) را روی پیانو میگیرند و متناوب میزنند که شبیه مضراب ریز تار میشود، منتها با دو صدا که فاصله هشتم دارند. اگر -9 در کنار تریل قرار گیرد به معنای اجرای چپِ تریل روی فاصله نهم (اکتاو به علاوه یک) است. دقت داشته باشید که اگر بخواهید از بدون داشتن هیچ دانشی درمورد موسیقی، وارد رشته دانشگاهی آن شوید، حتی در صورت قبولی در آزمون کنکور، شانسی برای قبولی در آزمون عملی موسیقی نخواهید داشت. ۳٫ در صفحه ای که باز می شود، مشخصات کتاب خود را وارد کنید. بنابراین برای آنکه مشخص شود منظور کدام می یا فا است، گاهی اوقات در بالای نت، عدد انگلیسی 9 یا 2 برای نت فا قرار میگیرد.

This art​ic le was w​ri tten by G SA Co​nten t Generator DEMO.

در نمونه دوم، برای تریل دادن به نتهای فاصله سوم یا چهارم، عدد -3 یا -4 بر روی تریل قرار میگیرد. در این حالت از تکرار تکیه روی نتهای بمشونده یا زیرشونده، تحریر یا شَلال بوجود میآید. بتهوون: آنجا که سخن از گفتن بازمیماند موسیقی آغاز میشود. در نمونه دوم، تک روی نت لای زرد و ریز روی نت لای سفید اجرا میشود. در حالت دوم ضربه چپ در واقع یک اشاره ضعیف است که به صورت زینت اجرا شده و به راست دوم چسبیده است و زمان خود را از نت دوم میگیرد (نمونه دوم، میزان اول). نت فای خرک نهم سفید (موقعیت دوم) با نت فای خرک دوم پشت سفیدها (موقعیت سوم) همصداست. این راست یا چپِ (تکِ) اول، با کمی فاصله از شروع ریز (که با راست است) نواخته میشود. ارزش زمانی هر یک از ضربههای راست یا چپِ ریز سهلاچنگ است. البته از یاد نبرید کتابهای موسیقی در این سایت به دو بخش کلی تقسیم میشوند؛ گروه نخست این هنر را از لحاظ نظری به شما معرفی میکند و گروه دوم نیز تلاش میکند از راه عملی سازنوازی را به شما بیاموزد. در این کتاب علامتهای شبیه به نمونه دوم در اینجا (نت زینت چسبیده به نت لا) به معنای نت پیشای کوتاه در نظر گرفته شده است.

در حالت اول ضربه چپ هم شدت و با فاصله مساوی از دو راست اجرا میشود (نمونه اول). اگر با راست باشد راستریز و اگر با چپ باشد چپریز گویند. همچنین اگر بالای نتها هیچ علامتی گذاشته نشده باشد، به این مفهوم است که دیکته مضرابها (راست و چپ) شبیه میزانهای قبلی است. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید. اگر از تبلت یا گوشی استفاده می کنید برای چند ثانیه انگشتتان را بر روی نام کتاب ها نگه دارید. اگر علامت -3 روی دایره قرار گیرد به این معناست که مضراب چپ روی دو نت زیرتر نسبت به نتهای اصلی اجرا میشود. تکیه (که از علامت فلاژوله یا Flageolet برای آن استفاده میشود) یک چپ است که بین دو راست و روی نت زیرتر از آنها اجرا میشود. در برخی نتنویسیها برای نشان دادن ریز، از علامت T در بالای نت استفاده شده و به آن ترمولو (tremolo) گفته میشود. Th is  po st w as created  with sahandbook Cont᠎ent Gene​ra᠎tor DE MO!

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کلیک کنید وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید