آماتورها قیمت اجرای نمای سنگ خشک اما نادیده بگیرید چند آسان مسائل

از دیگر اجزای تشکیل دهنده نما خشک ساختمان می توان به فضای تهویه اشاره کرد. عایق حرارتی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نما خشک است. سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. 3.در ابتدا عایق حرارتی با چسب یا اتصالات به دیوار متصل شده و سپس چهارچوب روی آن قرار داده می شود تا با مقداری فاصله آجرنما روی آن نصب گردد. این در حالی است که سایر مصالح بعد از نصب دچار لقشدگی شده و به مرور زمان خورده میشوند. بعد از آن بر روی صفحات به شکل L پروفیل های عمودی را به وسیله پرچ نصب می نماییم.

از خوردگی و ترک خوردن نما جلوگیری به عمل می آورد.

در این روش از هیچگونه ملات و یا چسبی استفاده نمیشود اما اجزای خاصی آن را تشکیل میدهد. همچنین استفاده از این روش نیاز به استادکار ماهر ندارد و یک فرد نیمه ماهر هم می تواند آن مجموعه ها را اجرا کند. آجرهایی که در نمای ساختمانها استفاده میشود، معمولا تنوع رنگی بسیار گستردهای دارند و شما میتوانید به راحتی متناسب با طراحی و معماری ساختمان تان، یکی از آنها را انتخاب کنید. در زیر به چند مورد از سوالات متداول کاربران در همین زمینه اشاره میکنیم و بهطور خلاصه به آنها پاسخ میدهیم. از ویژگیهای منحصر به فرد این محصول میتوان به زیبایی، مقاومتش در برابر تغییرات آب و هوایی و در نتیچه کمترین میزان شورهزدگی اشاره کرد. از این محصول هم در طراحی داخلی ساختمان و هم به صورت آجر نما استفاده میشود. اما داشتن نمای آجری ملزم به رعایت نکات اجرایی آجر در نما می باشد. از خوردگی و ترک خوردن نما جلوگیری به عمل می آورد. از مزایای این سبک نما میتوان به مقاومت بالا در برابر رطوبت،حرارت و باران های اسیدی و جلوگیری از نفوذ آلودگی و گرد و غبار اشاره کرد. همچنین از یخ زدگی جلوگیری می نماید. ᠎This data has ​been cre᠎at᠎ed by behsaznama C ontent Gen er ator ​DEMO .

استفاده از نانوپوششهای آب گریز که به صورت عامیانه به مواد آب گریز شهرت یافته است، می تواند نمای آجری را در برابر رطوبت و آلودگی و یخ زدگی محافظت نماید. بگونه ای که به مرور زمان رطوبت موجود در محیط (به خصوص مناطق با آب و هوای مرطوب) باعث ترک خوردگی، رشد جلبک و کپک و … یکی از راه حلهایی که برای مقابله با نفوذ رطوبت و تخریب آن در نمای ساختمان وجود دارد استفاده از نانوپوششهای آب گریز یا به اختصار مواد آب گریز می باشد. این مواد در سالهای اخیر با استفاده از فن آوری نانو تولید شده و به بازار عرضه شده اند. در صنعت ساختمان سازی، مواد و مصالح بسیاری استفاده میشود که توجه به نحوه تولید آن ها و به کارگیری روش های جدید مثل استفاده از فناوری نانو در طراحی و تولید آنها می تواند تا حد زیادی از اثرات مخرب زیست محیطی آن ها بکاهد. اجرای نمای آجری سه دسته کلی را شامل میشود که در این مطلب به طور جامع به آنها پرداخته شده است. مصالح را با توجه به نوع اتصالی که با بدنه ساختمان ما دارند، در جای خودشان محکم می نماییم.

امکان بازیافت مصالح مورد استفاده وجود دارد. 3- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. همانطور که از اسم آن پیدا است، شکل ظاهری این محصول شبیه حصیری بوده به نمای ساختمان ظاهری فوق العاده میبخشد. در آغاز کار صفحاتی که به شکل L می باشند را در امتداد هم روی دیوار نصب می کنیم. مراحل کار به این صورت است که ابتدا یک عایق حرارتی را با چسب به دیوار وصل میکنند. قابل ذکر است نمای رومی از سبک نماهای کلاسیک است که در طراحی و اجرای این نما از سنگ هایی همچون: سنگ مرمر، تراورتن و گرانیت بهره برده می شود. انتخاب سبک و نوع روش اجرا و همچنین تجربه مهندس ناظر، بر این قیمت تأثیرگذار است. این آب گریزها قابل استفاده در نماهای سنگ طبیعی، نمای سنگ مصنوعی، نمای شیشه ای، نمای سیمان شسته، نمای آجری، گچ، کاهگل، سطوح سیمانی، قطعات بتن، ملات و … درزههای ملات باز شده باعث تضعیف دیوار شده و احتمال نشت آب و خوردگی فولاد را افزایش میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید